haberiniz olsun

eklenen iceriklerden haberiniz olsun.

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Ünlü Stili Birce Akalay

Ünlü Stili: Birce Akalay

Bana kalırsa dünyanın en güzel kadını. Zaten Türkiye 3. güzeli seçilmiş ve ülkemizi Paris'de temsil etmiş tescilli bir güzel. Kendisini daha önce yer gök aşk adlı dizide görüp bayılmıştım sonra ben onu çok sevdim adlı diziyle bu hayranlığım daha da arttı. Ancak ülke çapında bir üne kavuşması Küçük Ağa adlı diziyle oldu. Popüler bir oyuncu olmasına rağmen magazinden uzak durması sebebiyle kendisi hakkında pek fazla görsele ulaşamadım ancak bulabildiğim kadarıyla kendisi ve stili hakkında fikir vermeye çalışacağım.



Onu son moda kıyafetlerle görebileceğimiz hiç sanmıyorum. Kendine has daha çok bohem ve etnik diyebileceğimiz bir giyim tarzı var. Vintage parçalara da olan ilgisi gözden kaçmayacak bir unsur. Ancak bana kalırsa bu tarzları yorumlarken biraz vasat kalıyor.



1.78 boyuyla mükemmel fiziğiyle ve tabiki dupduru güzelliğiyle aslında hiç çaba sarf etmeden çok şık olması mümkün. Göz önünde olmaya başladıkça giyiminde iyi yönde gelişmeler olduğunu fark etmemek elde değil. Bence gün geçtikçe daha da başarılı olacak.



Davetlerde giydikleri oldukça konuşuluyor. Özellikle geçen seneki altın kelebek ödül töreninde giydiği elbise çok konuşulmuş üstüne uzunca dalga geçilmişti. Bana kalırsa da o yaz sıcağında tercih edilmesi abes kaçan bir elbiseydi.



Ve tabiik düğün görüntüleri olmadan olmazdı. Kim ne derse desin bence dünyanın en güzel gelinlerinden biri oldu ve Sarp Levendoğluyla çoook ama çoook şirin bir çiftler. 
Blog konsepti gereği stili inceledim ve pek başarılı bulmadığımı söyledim ancak kişisel olarak bir Birce Akalay fanı olduğumu söyleyebilirim. Sizin Birce Akalay hakkındaki görüşlerini neler? Paylaşırsanız çok sevinirim :)




0 yorum :

Yorum Gönder