haberiniz olsun

eklenen iceriklerden haberiniz olsun.

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Yaz Trendi Saç Aksesuarları

Yaz Trendi Saç Aksesuarları

Yaz geliyor! Bugün uzun zamandır özlediğimiz havaların tadını çıkartmaya başladık. Güzel bir haftaya başlarken gözüme çarpan saç aksesuarlarını sizinle paylaşmak istedim. Sonbahar-kış trendleri arasında da yer alan bu aksesuarlar, yazın gelmesiyle farklı model ve kumaş cinsleriyle karşımıza çıkmaya devam ediyor.


bant_3 bant_4


Uzun yıllardır, neredeyse her döneme tanıklık eden kostüm tarihi kitaplarından alışkın olduğumuz bu bağlama şekillerine bu sene Dior’dan Etro’ya bir çok tasarımcı koleksiyonlarında yer verdi. Özellik Missoni’nin desenleri ile bütünleşen ve trendler arasında yer alan bu aksesuarları en çok yazın en çok plajlarda göreceğiz gibime geliyor.


sdds


Denemek isteyenler için, bir örneğini de sizinle paylaşmak istedim. Bu bağlama şeklini, isterseniz ipek eşarplarla isterseniz şallarınızdan biriyle deneyebilirsiniz. Ben desenli olan şallarla, bu bağlama şeklinin daha iyi durduğunu düşünüyorum. Siz ne dersiniz?


bant_2




0 yorum :

Yorum Gönder