haberiniz olsun

eklenen iceriklerden haberiniz olsun.

4 Mayıs 2015 Pazartesi

Coachella 2015 Festival Stili

Coachella 2015 Festival Stili

Her sene California’nın Coachella vadisinde Steely Dan, Alesso, Alabama Shakes, Ride, Nero gibi müzik grubuplarına ve solistlere ev sahipliği yapan festivale, Alessandra Ambrosio, Katy Perry, Paris Hilton, Kendall Jenner gibi ünlü isimler, şarkıcılar, modeller ve oyuncular katıldı. Dünyanın en popüler müzik festivali ‘Coachella’ bu sezon sokak stiliyle renkli görüntüler sergiledi. Bugün sizlerle festival stilini mercek altına alıyoruz.


coachella_fest_1


Festival stiline bakıldığında bu sezonun trendi denim şortlar, püskül aksesuarlar ve süet ayakkabılar sokak stilinde en çok dikkat çeken parçalar arasında yer alıyor. Yırtık jean şortlar ve crop top üstler festivalin favori kombinlerinden biri oluyor.


coachella_fest_2


Transparan ve dantel detaylı kıyafetler de sokak stilinde ön plana çıkıyor. 70’lerin bohem havasını yaratan festival katılımcılarının kullandıkları, geometrik formlardaki takılar ise sokak stiline renkli bir hava katıyor.


coachella_fest_3


Bu sezon desenli maxi ve mini boylarda elbiseler festival ruhunu en iyi yansıtan kıyafetlerden. Çiçekli saç bantları ve kovboy şapkaları ise Coachella festivalinin olmazsa olmazlarından oluyor.


 


 




1 yorum :

  1. Merhaba, öncelikle içeriğinizi ilgi ile inceledim ve çok sevdim,
    Söylediklerinize katılıyorum, yırtık jean, crop üstler, dantel ve etnik detaylar hepsi bir arada hippi tarzı ve coachella :) Gerçekten de oldukça şık duruyor :)
    Festivale daha önce gitmedim, konserlere gittim ancak bir festivale gitmeyi düşünüyorum ve bana kombin konusunda iyi bir kaynak oldunuz:)
    Kombinleri daha uygun fiyata denk getirme gibi bir düşünceniz var ise bu siteyi öneririm; https://www.tarz2.com/
    Sizin de bana önerileriniz olursa çok mutlu olurum. :) Yeni yazılarınızı ve görüşlerinizi merakla beklemekteyim, sevgilerimle :*

    YanıtlaSil